möte

Sitter & väntar på att telefonen ska ringa så kan jag gå ut. Blir hämtad och ska ha ett möte, typ. Kommer väl hem snart igen & då är det födelsedagsfika med hela familjen som gäller! Puss sålänge!



Måste bara berömma mig själv lite.. Gick in på Gina när jag var i stan innan, testade några plagg som verkligen var fina. Men när jag väl stod där inne i omklädningsrummet fick jag ångest så jag satte på mina egna kläder igen och hängde tillbaka alltihopa igen - utan att handla någonting. Det har aldrig hänt innan.. & nu när jag tänker efter var kläderna inte såå extremt snygga ändå.  Jag kan om jag vill!

Kommentarer
thilda (: säger:

hon är snygg i alla hårfärger ;o

2009-03-31 | 18:53:50
Bloggadress: http://thildaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback