Lillasyster

Bra inverkad man har på sin älskade lillasyster. Nu ska hon tatuera foten & örat, eller något av det iaf.
Haha, du är go syrran! Sitter och pappa nu, ångesten har dämpat sig & jag står ut med en hemmakväll med dem som står mig närmst. Jag ska sätta mig ner med plugget, tänkte jag. Ja - en fredagkväll. Skitsamma?

Ikväll ska jag bestämma mig för mina tattoos också. Hjärta ovanför hälsenan, skrift på foten eller ovanför ballen typ på kärlekshantagen. Ska boka tid hos Valentinas sister till löningen kommer. mmmh - älska tatueringar!

Kommentarer
therese säger:

Var gör du dina tatueringar? :) Vill göra en tatuering, dock är väntetiden ju så jäkla lång på alla ställen.

2009-03-06 | 19:22:42
Valentina säger:

torsdags dina saker har kommit så bara att hämta wiiie :D

2009-03-06 | 22:53:10
Bloggadress: http://valentijna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback