Hmm

Nu är jag hemma igen! Jobbet gick bra & där var några kontrollanter och kollade idag. Tycker faktiskt om att jobba på vardagar. Nu när jag kom hem fick jag utgångs-ångest. Låter säkert fjortis eller så, men vill också ut.. Jävla pengaproblem ständigt & jämt. Jag får helt enkelt nöja mig med en mysig hemmakväll, som faktiskt inte är helt fel. Kanske får jättemycket pluggande gjort, vem vet? Eller får jag ingenting alls gjort, brukar bli så tyvärr. Känns som allt blev himla deppigt precis. Icke icke icke, jag vägrar deppa! I'm happy! :)

Kommentarer
Louise säger:

Om du får mer ångest och ångrar din hemmakväll, joina oss på bakom! :D puss

2009-03-06 | 15:44:59
Bloggadress: http://louiseingridceli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback