Halvsurt

Dålig uppdatering igår, mådde ju inte kalas! Men efter nästan 12 timmars sömn är jag på G igen, dessutom är vädret okej också. Sitter och klämmer i mig mina goda rostemackor med ost och sylt på, muumms. Efter det ska jag städa upp på rummet och sen plugga stenhårt på guidningen imorgon. Vid halv 6 tiden ska jag träffa Patrik på stan. Vi ska nämligen gå på bio för andra gången i vårt förhållande. Män som hatar kvinnor bli det! Låter som en helt okej dag, faktiskt.

Innan när jag skulle gå till apoteket, som ligger ca 5 minuter från mig.. fick jag världens astmaanfall. Om någon som läser har astma förstår ni vad jag menar. Fötterna ville inte röra sig en meter framåt och jag kunde verkligen inte andas. När jag tog dem sista kliven hemåt var det illa.. Är så trött på astman och allt skit den bär med sig. Jag kan förfan inte ens gå ner till apotektet utan att få ett anfall så jag måste ta äckelakutmedicinen och darra i 24h. Vänta lite, hur gammal sa jag att jag var? 60+ eller 18?

Kommentarer
Anonym säger:

men ta din medicin då!

2009-03-24 | 18:06:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback