God morgon/God förmiddag

Tack för kommentarerna om Thailand! Verkade trots allt som att jag har fel ang. moln/icke molnigt väder där nere :) Tackar iallafall!

Vet inte vad det är med mig, vaknade för cirka 10 minuter sedan. Utvilad är jag, men ändå trött. Jag brukar aldrig sova 12h. Håller kanske på att bli sjuk eller så? Jaja, dagens to do nudå:
> städa mitt rum, dammråttorna tar snart över!
> städa bland mina skor & klänningar, ev. lägga ut något på tradera.
> ringa min storasyster som ringt nu imorse medan jag sussade sött..
> göra mitt guidmanus till prag.

Så rolig ser min dag ut.. Hinner väl klämma in något roligare om det dyker upp skulle jag tro! Nu ska jag ta tag i städningen så den iaf blir gjord..

Kommentarer
Valentina säger:

ja de ska jag göra :) hon kommer imorgon så kan fråga henne då hon kommer säkert fråga hur stort hjärtat kommer att vara men jag säger typ eeh.. hur stort ? typ som en tangent på datan eller som typ 4 st ? HAHAHHA

2009-03-05 | 12:56:08
Bloggadress: http://valentijna.blogg.se/
Anonym säger:

vi var där på höstlovet, regnade en eftermiddag på 8 dagar. superväder, billig shopping/mat & underbart fin omgivning :)

2009-03-05 | 15:27:05
Bloggadress: http://thildaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback