En enda ond cirkel

Har fått en del gjort nu. Pluggat lite, städat rummet, målat mina naglar med blått glitter som jag köpte i Prag för 10 spänn, letat upp alternativ till studenten - tält, möbler osv å skrivit upp olika prisalternativ som vi ska ta upp på nästa möte med dem andra. Nu strax ska jag göra ve mig så det är gjort & sen plugga lite mer. Har även budat på klänningar på Tradera, vilket alltid är kul! Ikväll ska jag göra en budget över dem kommande månaderna innan studenten. Jag måste verkligen få ordning på dem få pengarna jag kommer få in. Har ju en del jag vill göra, spara till osv. Tycker sånt är roligt, med budgetar och så. Man känner sig så duktig, även om det inte alltid blir så att man håller sig till sin budget..  För min del är nätshoppingen den största boven, jag shoppar och betalar med nästa lön. Då har man nästan redan tröttnat på kläderna och vill köpa nytt, fast då måste man betala dem gamla med fakturan så pengarna tar slut direkt. En ond cirkel? mjaaa. Ska försöka ändra på det och om jag ska handla något på Internet ska jag betala det direkt!
Låter det inte bra? haha!


Kommentarer
Anonym säger:

Hej! var gjorde du din hårförlängning och vad kostade de ungefär?:)

2009-03-24 | 20:58:46
Stephanie Ampel säger:

snygg bild!!!!!!!

2009-03-25 | 19:02:05
Bloggadress: http://ampel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback