en drog

Sitter här & tuggar i mig alla ostchipsen jag köpte till bussresan imorgon. Får väl köpa nya imorgon då? haha. I stan växlade jag pengar, köpte present till Patrik, busservetter som jag nyss kom på att Patrik fick med sig. Om du läser detta så ta med min sen, honey! Och på hemvägen köpte jag med mig godis, läsk och chips inför bussresan. Det gäller att ladda upp! Pågrundav min våriga klädsel var det en och annan som gav blickar på stan. En del glada andra bitchar, men ärligt talat så älskar jag när folk glor! Så varsegoda, glo ni på era bitches! (Jag hade på mig en vit tunika med puffpuff nertill, tjock vit kofta och en grå kort skinnjacka + knähöga stövlar - så farligt var det!)

Nu är jag hemkommen och drogar chips i min hungerhet (om det går att säga så..) Var flera år sedan jag åt ostchipsen från OLW (dem som ser ut som lättsaltade) så när jag såg dem i affären nu var jag tvungen att köpa. ................................ där blev det 3 minutersstopp för krängdepaus! Haha, chipsoman är jag definitivt! Så fort mamma kommer hem ska jag cykla (hör & häpna!) till Sandra. Får se om vi sätter i hennes extensions idag med, skillsen man har är ju inte att skryta med. Blir det bra kanske jag ska börja sätta hår på fritiden? Är ju så satans dyrt på salonger..

Jag längtar så till vi är i Prag! Säger bara "SMTU är ni klara? Jajamänsan fattas bara!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback