Vårväder ute.

Nu har jag helg! Provet idag gick inte sådär jättebra. Besviken på mig själv, men försent att ändra något nu. Slutade vid 11 och då gick jag och Juls mot stan för att möta Fie. Blev en lunch på Graffiti och god glass från Mc efteråt. Blev proppmätt! Efter skratt och massa prat cyklade Julia hemåt och jag följde med Fie för att boka tid hos Makeupstore. Så himla fina saker där inne och eftersom man aldrig är där inne passade jag på att kika lite. Jättefina rouger och ögonskuggor. mums. Sedan cyklade Fie hem för att plugga och jag gick till solariumet. Blev stås. idag. Fick nya vackra streck och blev ganska solbränd. Gillas! Har vandrat runder i mina höga stövletter hela dagen så har sjukt ont i fötterna. Puh, haha. Nu är jag iaf hemma och är sjukt uttråkad. Patrik ska träna, Fie pluggar och Julia är ute och går med sin pappa samt mina föräldrar ska göra tråkiga ärenden i stan. Alltså får jag sysselsätta mig själv hela dagen. Hurray. Funderar på att fortsätta lite på projektarbetet. Men det är så trååkigt. Kanske gå ut en runda, solen skiner ju och himlen är blå. Perfekt väder för en liten promenad. Men nu är det ju tyvärr så att jag heter Emelie och promenerar inte i onödan. haha! Nej, tråkigt inlägg detta blev. En sak som är rolig händer iaf idag.. Roger ska kolla hur mycket min tatuering kommer gå på. Uppdaterar later om det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback