utomlands

Sitter och tittar på lite bilder från i somras. oh herregud så bra sommaren egentligen var. sardinien, tunisien, jag fyllde 18 och massa mer. gah.. vill bara åka utomlands nu, på direkten! egypten kan man väl åka till nu? någon som varit där typ vid denna årstiden och kan skriva lite om hur det var? :)


Tunisien hotellet ♥

Lite av utsikten

Jag & älskling i poolen :)

Systrar

Familjen, roger saknas dock

Jag & älskling är i luften. Paraflying, eller gliding eller ngt heter det nog.

Jag var nöjd med brännan, jaa.. haha

Jag & älskling busade, haha

egopic..


Sardinien bilder. Här är systrarna lina och elin :)

Hotellets ena pool och sida

Hamnen, underbaar!

systrar

Jag! och nej, man ser inget mellan benen, bara som det ser ut
,
Systrar


Jag, hahah

Jag leker snygg, haha, ego ego ego

jag igen..

Vi, systrar

Sardinien var verkligen vackert!

Min snygga pappa och låtsasmamma :) <3

Sova bör man, annars dör man?

Familjen <3

Inte speciellt snygg bild, men älskar färgerna!

Finns massa fler fina kort men hinner inte ladda över fler nu. Ska iväg och jobba. Är hemma vid halv 9 tiden så skriver då. Ha en bra dag så länge!


Kommentarer
liljevi säger:

Ush vad det såg härligt ut! Funderar också på att åka till Egypten antingen i jan eller feb, vet du hur vädret är där nu osv?

2009-01-05 | 17:13:15
Bloggadress: http://havannna.blogg.se/
Corrin säger:

åk inte till Egypten i jan eller feb. Det blåser jätte mycket! och det är bara runt 20-23 grader och kvällarna är kallare, satsa att åka dit på hösten istället för på vintern/våren. Det blåser mkt mer på vintern&våren. Jag har varit där 22 ggr på hösten och är jätte nöjd, har en kompis som har varit där vår, vinter & höst och hösten är mkt mkt bättre ;) Men man kan ju också ha tur med blåsten, så man vet ju aldrig :p <3

2009-01-05 | 23:43:28
corrin säger:

oj, jag har bara varit där 2 :P haha , blev lite fel

2009-01-06 | 00:05:18
isabelle säger:

Fan vad härligt det ser ut :)

2009-01-06 | 00:14:02
Bloggadress: http://nak3n.blogg.se/
emelie säger:

aa, okej. har också hört det. tyvärr ;/ men tack iaf, corrin :) <3

2009-01-07 | 15:15:21
emelie säger:

aa, det var härligt också. :) älska utomlands!

2009-01-07 | 15:16:01
Johanna säger:

kolla in mitt senaste tips :)

2009-01-07 | 15:21:15
Bloggadress: http://jsoul.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback