tiden rusar iväg..

Är hemma hos babe nu. Klockan har bara sprungit iväg och snart är den 11. Jag har precis gjort min turismläxa och nu ska jag lägga mig i sängen hos älskling, tänkte jag. Imorgon blir det en lugn och skön dag. Har faktiskt ingenting planerat mer än att invänta lönen som kommer på friiday.

Är lite halvsur på Patrik för han inte har satt upp mina fina "kollage" som jag gjorde för typ 1 månad sen. Dålig stil, eller vad tycker ni? Nej, jag är inte sur men tycker gott han kan sätta upp dem istället för att slänga dem på ett bord, bara. Men, som alla redan vet fungerar killarna inte som oss tjejer.. "Vad är romantik, överraskningar och söta småsaker?"

Godnatt kära blogger's & ni andra också.
/ ejlo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback