Snabb uppdatering

Nu är denna helgen över. Har inte haft en enda minut ledig, mer än när jag sovit. I fredags blev det käk på harry's och utgång med bakom. Hade sjukt kul och fick mat, massvis med cider, shottar och drink för typ 200kr. Haaappy! Igår jobbade jag 12-21 och sedan umgick jag med familj + babe. Idag har jag jobbarm ellan 12-19 och sedan ÖVNINGSKÖRT, för första gången i mitt liv. Gick oväntat bra och att komma iväg osv. är ingen match! på tisdag och onsdag fotsätter jag med körningen. Gick även köpt hela teoripaketet idag för 200 spänn. Nu jävlar ska det pluggas! Har hänt ganska mycket dessa senaste dagarna som jag vill skriva om. Men ni får helt enkelt återkomma senare under kvällen för nu väntar wanted med familjen i soffan. Så titta gärna in lite senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback