Sjuker

Vaknade upp imorse med världen mensvärk. Började kallsvettas och må illa med. När jag stod i hallen klar att gå var jag tvungen att kuta in på toan och spyy. Somnade och vaknade kvart över 12. Mår bättre men fortfarande illa. Missade första skoldagen och mitt mål med denna terminen skulle vara att inte missa en enda dag. (Y) Jag är lyckad!

Är lite smått irriterad och kokar inombords för en viss persons skull. Antingen kan jag inte vara speciellt viktig eller så är jag helt enkelt inte värd det. Men tydligen är dem det.. Jag vet inte ens vad jag ska skriva. Orkar inte, bara.

Idag ska jag ta tag i jobbsökandet har jag bestämt mig för. Ska posta ett paket, sola 10 min i ståsolariumet och sedan skriva ett perfekt CV, vilket jag inte gjort på 2,5 år. Tråkigt, men viktigt!

Kommentarer
Jennifer säger:

Hejsan!

jag undrar bara vem som har hand om den lokalen ute vid kemira där ni hade julfesten??! hur man får tag på den och vad det kostar (a)

Ha de, och krya på dej

puss jennifer

2009-01-08 | 15:04:32
Bloggadress: http://jenkanj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback