sista terminen i skolan

Då var det ny vecka, skolveckan börjar och också min sista termin i skolan.. Igår spenderade jag kvällen hos fie med plast. Kollade taken som absolut var en av dem bästa filmerna jag sett. Rekommenderas varmt! Sen kollade vi lite på step brothers också, som bara var störig och tramsig så den stängdes av. Kollade även lite på du, jag och dupree som är riktigt bra! Rekommenderas också. Såg inte klart hela för jag skulle hem till älskling. Väl där hemma kollade jag klart filmen sedan kollade vi taken igen för jag visste att det var en sån film han skulle älska. Och visst, jag hade rätt! Han tyckte den var jättebra. :) Somnade vid 1 typ. Vaknade vid halv 12 imorse och låg och myste länge i sängen. Gjorde frukost till älskling innan jag gick mot bussen också. Ibland kan jag med! Tog bussen till sunlux och solade 16 min. Fysören så skönt det var nu när det är så kallt. Blev lite lite brunare (16 min brukar inte ge så mkt reslutat på mig..) Gick hem också för vädret är så oerhört fint idag. Solen skiner, himlen är blå och vore det inte för att det är typ 10 minusgrader skulle man nästan kunna tro att det är sommar. När jag kom hem väntade en god frukost med familjen. Nu sitter jag bara här. Ska snart göra ve mitt huvud och så innan jobbet vid kvart i 5. Varit ledig nu i typ en vecka så känns skönt med lite pengar.

Vill ändra min design lite ikväll med. Hm. Får se hur det blir med det..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback