Prag

Hur kan det komma sig att alltid har så mycket utgifter? Blir galen! Att jag aldrig lär mig. Har skrivit i bloggen tusentals gånger om pengar osv. att jag ska spara och allt möjligt. Jag lyckas aldrig. Lönen som kommer imorgon lär gå direkt till mobilräkning, skofaktura, tatuering. En rolig sak iaf, tatueringarna. Dem ska bokas imorgonbitti med mami. Får förhoppningsvis en tid nästa vecka då jag inte jobbar så mycket så jag slipper halta runder på mcdonald's. Hihi. Men jag måste börja spara till Prag-resan. Boende, transport och frukost är redan betalt. Men jag hade tänkt shoppa som en idiota där nere så bäst att spara redan nu. Tänker mig massa sandaler, vårjackor och klänningar. Perfekt! Någon som läser som varit i Prag innan och vill berätta lite om hur dem tyckte det var? :) Hade uppskattats!



Kommentarer
fansan säger:

Just nu klipper jag inte så mycket eftersom vi inte kommit jättelångt! Men snartså :D Färga gör jag utan probs! :):) - Jag har varit i prag. Dock var det några årsedan, men det är fint. En negativ sak är att där var enormt mycket tiggare, över allt - små barn som vuxna, som springer efter en osv.. inte så nice :p

2009-01-22 | 17:56:29
Bloggadress: http://fanzie.blogg.se/
fansan säger:

Jaja klart, jag låter dig veta när jag du kan lita på att jag inte klipper snett ;) Utbudet är skitbra nu förtiden. En polare var där för inte så längesen och ja, det finns ju allt från budgetvarianter till märkeskläder, second hand och stora varuhus osv, det gäller ju bara att hitta rätt! Försök hitta nått på internet! så du är redo! :):)

2009-01-22 | 20:59:52
Bloggadress: http://fanzie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback