min kväll

Sitter i soffan med Patrik och fisen (vår katt). Han älskar teven och datorn, sitter och glor på skärmen. aw, haha. Åt en god räksallad innan och till efterrätt chokladpudding. Har krängt chirre och dirre nu till körslaget med. Ögonen börjar dra ihop sig och jag känner mig faktiskt trött. Men är ufcgala inatt som Patrik ska se på så kommer inte somna förrän sent.

Imorgon ska jag och babe jogga för andra gången denna veckan. Duktigt! Har inget annat planerat än det, så vi får se vad som händer. Är inte ofta jag har såhär lite att göra på helgerna, brukar ju alltid jobba. Men kan väl vara skönt med en helt ledig helg, antar jag.

Nu ska jag fortsätta mysa med älsklingen och familjen i soffan ett tag till. Ha en trevlig lördag, vad ni än gör :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback