Jag behöver hjälp!

Jag behöver verkligen hjälp. Imorgon ringer min låtsaspappa tatueraren och jag måste veta hur jag vill ha det. Jag vet säkert att jag vill ha stjärnan i örat och en på foten. Men nu till problemet. Vill jag ha en sån som nicole r har? Den syns längst ner till höger.



Eller vill jag bara ha ett litet hjärta mitt på foten? Jag blir galen. Jag borde ju veta eftersom det är jag som ska ha den hela livet. Men nu behöver jag tips. tips, tips och ännu mer tips på hur jag ska göra. Anledningen till att jag tvekar med tatueringen runt foten är att det är ett kors. Jag vet att Jordan har en med en rosett och hjärta som hänger, som är riktigt fin. Dock är den för mycket, har jag konstaterat. Oh. Kanske skulle gjort om korset till ett hjärta istället? Jag är absolut inte troende och då känns ett kors kanske, dumt? Eller, vad tycker ni?

Nu: sängen!  natti ♥


Kommentarer
fanny säger:

jag tycker du ska köra på hjärtat - alltså korset i stället för hjärtat! Ska själv ha hjärta på foten senare! Tycker det är fint och gulligt och håller med dig om att korset kan "bli fel" om du nu inte är troende det minsta! Det är ju ändå det korset representerar! :) puss

2009-01-15 | 09:37:55
Bloggadress: http://fanzie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback