I can't explain

Hejsan!
Igår var jag med babe på Ih hela dagen och glodde fotboll. Allt för dig älskling! Jag nöjde mig med att sitta och kolla på små söta barn hela dagen. Awh, snutten med råttan. Söt söt söt. Fick även se på putte och putta matcherna. 5-6åringar som jagar en boll. Är allt annat än fotboll men så sött att kolla på! Högaborg vann iaf hela saluten och så var det bra med det.

På kvällen lagade jag, sandra & julia tacos tillsammans. Satt och åt i typ 2 h och snackade sedan 1 h till innan vi skiljdes åt. Nu ses vi allihopa inte förrän om 2 veckor. Hoppas du får det underbart i Brasilien älskling. Det är du värd! ♥ Vid 9 tiden hämtade älskling mig hos julia och vi sade hejdå. När vi kom hem till honom kollade vi på Guds stad som handlar om Brasiliens gatugäng och kåkstäder. Var en bra och intressant film eftersom den baserades på riktiga händelser. Men tyvärr var den lite för rörig för min smak. Nu idag har vi bara kollat klart filmen och tagit det lugnt. Babe har fått ta hand om gråtandes mig halva natten. Har skjutit upp min mens i typ 1 år nu och för 2 månader sedan kom jag på att det nog var dags att sluta med det. Nu får jag 1 års mensvärk på en vecka istället. Känns iaf så, typ. Låg som en zombie på golvet inatt och bölade. Uh, rysningar. Någon som känner igen sig, kanske?

Vid 5tiden kommer Patriks mamma hit med olja till bilen så ska vi fixa det. Patriks bror åker uppåt i Sverige några dagar så bilen är patriks nu ett tag. 

Dagens vill:
Sola, behöver det så jäävla mycket!
Köpa puder, mitt andra är helt slut..
Köpa lackleggings!
Resa och  ha sommar med allt vad det innebär.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback