Hos babe!

Sitter hos Patrik nu. Blev en snabbis på Väla och sen middag. Har pluggar lite med, men inte alls så mycket jag egentligen ville. Jaja, det går som det går! Patrik ska snart in i duschen (när han fått tummarna ur röven och inte är så störig!) sen blir det chips och dipp. Var längesedan nu så ska bli riktigt gott.

Imorgon efter skolan ska jag luncha med fie och julia. myysigt! På kvällen får jag se vad som händer. Fredag är vi lediga på och då ska jag till stan med mami, shopping och lite sånt och sen ut på kvällen. Någon mer som ska ut on friiday?'


Älsklings fina tatuering. Även den första han gjorde. Nu har han en på axeln också, sitt personnummer i romerska. Personligen tycker jag det är skitfint med tatueringar på killar. Ryggen, sidan, armar osv. Killar ska dock ha större och grövre tatueringar än tjejer, tycker jag.




Kommentarer
paulie säger:

jag ska ut på fredag :D:D

2009-01-14 | 20:48:14
Bloggadress: http://paulanicolef.blogspot.com
Nils säger:

Tjena, får man fråga vad det är för "skrivstil" så att säga ? :)

2011-08-04 | 21:06:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback