hos babe

Babe ligger i sängen och jag sitter och fantiserar om mina tatueringar. haha. Kommer få gå med flipflops i minusgrader, typ. Vi ska snart lägga oss och nanna för babe ska till skolan imorgon. Passar på att sola 15 min då med och sen drar jag mig hemåt för att sova någon timme till, tror jag. vid 2-3tiden ska jag och mami ner i stan och köpa leggings. Ska köpa svarta lackisar men har sett att Gina fått in ljusa jeansleggings också så får se om dem också får följa med hem. sånna brukar dock vara för stora för mig, tråkigt nog. Blir förmodligen en liten utgång imorgon med Fie och Julia, sen är jag ledig hela helgen så det är nice! Vad hittar ni på, idag?

Kommentarer
fanny säger:

det blir utgång ikväll och resten av helger får jag se, också ledig hela helgen :):)

2009-01-16 | 09:03:17
Bloggadress: http://fanzie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback