Hemsk natt

Sitter här och fryser nu. Åkte precis med baby in till stan (han till skolan) och jag hemåt. Nu är jag hemma och är helt slut i hela kroppen. Ska lägga mig snart igen för natten har varit hemsk. Frusit, svettats och varit helt borta. Blir inte bättre av att älskling inte är så snäll på nätterna (a) haha. Jag är likadan så får väl skylla mig själv. Jag måste vila massa nu på dagen för vägrar bli sjukare under helgen. Ikväll skulle jag egentligen ut med plast, men ser inte speciellt ljust ut på den fronten nu tyvärr. Har feber och mår som sagt kasst. Men om jag vilar och mår bättre överväger jag ändå alternativet utgång med mina bästa vänner. Annars blir en lugn hemmakväll också bra!

Ville så gärna sola nu på morgonen så man kan börja få lite färg. Kan dock inte det iochmed att jag har fått feber. Har läst att det inte är bra? Bakterierna frodas eller något liknande? Jaja, nu ska jag bädda upp min iskalla säng och lägga mig någon timme. Hörs om ett tag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback