Hejsan!

När jag kom hem låg det 2 paket och väntade i sängen. Två efterlängtade paket kan jag säga! Det första var ett par svarta lackleggnings som jag sålänge velat ha nu. Dem satt perfekt och jag är supernöjd! Det andra var en klänning i champangefärg med marinblå sidensak i mitten och hjärtformad uppevid. Tyvärr var den förstor :( Mamma ska iaf försöka sy in den lite och så får vi se hur den sitter efter det.

Skolan idag var seg och jag hade mest ont i foten. Idag har jag lite saker som ska göras. Bla, övningsköra med pappa halv 5, stan med mamma snart, mejla några mejl + tradera, leta massa Praginfo, umgås med älskling ikväll och också tvätta håret. Det var nog allt. Imorgon hade jag tänkt sola på ett solarium som Elin tipsade mig om. Ståsolarium blir det och jag har min egna idé för hur jag ska kunna sola med min nygjorda tatuering. Lär vara vit på foten iaf . .

Riktigt kallt ute idag och jag måste gå i tunna gympaskor utan strumpor. Ser förjävligt ut! Men som jag många gånger tidigare sagt: Vill man vara fin, får man lida pin.

Bilder på mina traderasaker och eventuella köp i stan kommer senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback