Bloggtorka

En rejäl bloggtorka har slaggit emot mig och jag orkar knappt sitta vid datorn längre. Men jag tänkte skriva lite kortfattat om dagarna som gått iaf. På nyårsafton satte jag i min hårförlängning som blev riktigt fin. Firade hos dadi sen på Ramlösa, stan och sist på någon efterfest på slottshöjden. Älskling hämtade mig och jag sov hos honom. Dagen efter var jag trött och slö så vi var bara här och tog det lugnt. Igår var vi en runda i stan, solade och jag köpte glansdroppar till mitt hår. En vit trycktub med märket scandinavian ngt.. Har inte hunnit testa den ännu men det kommer! Sedan träffade jag plast ett tag på kvällen. Kollade film och krängde, myys. Idag har jag varit på nyårssaluten med patrik & nymme. Var där inte speciellt länge eftersom vi alla var trötta. Begav oss hem vid 1 och sov några timmar.

Sådär, haha. Då var mina dagar nerskrivna. Måste tacka för nyår, var kul sålänge det varade. Dock är nyår överskattat enligt mig och jag funderar just nu ut något annorlunda, roligare och inte så överskattat sätt att fira nästa nyår. Tack iaf. ♥ En annan sak som jag också tycker är sjukt överskattat just nu är: fest. Blö blö blö. Jag vill bara kräkas på alkohol, fest och festkläder. Ge mig mysa filmkvällar, varma kläder istället för korta klänningar som man fryser röven av sig i, ge mig en vardag att vakna upp till. Och framförallt, ge mig värme, utomlands, sol, brun kropp och bad. Ryser jag bara tänker på det. Tillåt mig att vara gnällig för: Vintern, nyår, julafton och festandet är fan i mig överskattat!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback