ännu mer studentprat

Eftersom vi har projekt imorgon (är lediga) och jag sov innan i eftermiddags kan jag vara uppe ett tag till. Patrik ska iofs gå i skolan imorgon men ja. Har smörjt in mina ben i helosan (stavning?) och även fossingarna. Är så extremt torr och har fullt med ärr/sår från att jag har kliat sönder benen. Inte snyggt! Pratade med mamma innan och jag ska beställa en av klänningarna i början av månaden som kommer. Ska även beställa ett par sandaler som jag sett som är sjuktligt sygga. Får se om jag hittar ett par studentskor också. Kan ju lika gärna passa på när man handlar från USA eftersom det sällan händer. Frakten och tullavgiften är dyr + det är lite krångligare. Men kommer vara skönt att ha köpt sin balklänning och känna att man är på gång med studenten och inte helt bakom flötet, liksom. Jag vet inte hur ett par typiska "balskor" ser ut. Kan tänka mig att det är ett par med tunn stilettklack. Tycker tyvärr inte det låter är så frestande med sånna skor, men får höra mig runt lite om vad andra ska ha. Jag vill iaf ha ett par som kan användas igen och inte bara stå i garderoben.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback