Viktigt möte

Idag har jag gjort något som borde gjorts för längesedan. Jag har träffat min låtsaspappas (som är död) föräldrar. Alltså min låtsasfarmor och farfar. Vi pratade om allt mellan himmel och jord! Var väldigt nervös och rädd att jag skulle börja gråta men det gick bra. Fick se massa kort och höra på vad dem gjort de senaste 1,5 åren. När jag och Elin gick fick vi vars ett presentkort på espressohouse på 250kr. Dem är så underbara så det finns inte. Inte lönt att försöka beskriva det i ord . .

Nu är jag med Patrik hos mig. Vet inte riktigt vad vi ska göra ikväll men håller på å ladda hem en film nu. Tror den heter Inside man. Patrik har redan sett den 2 gånger och säger att den är skitbra! Annars händer ingenting ikväll för imorgon är det skola, första fredagen vi har obligatorisk skoldag. Kommer föreläsare som ska prata om olika jobb som passar vår linje. Ska faktiskt bli kul!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback