jag & älskling

Idag har jag haft ett rejält statistik-rekord, vilket är roligt! Hoppas ni alla kikar in igen :)

Nu ikväll har jag bara umgåts med Patrik. Vi kollade på något transvestit program på 5an. Inte så speciellt bra, 50åriga män som gillar att klä sig som typ, tanter. Sånt jag inte förstår mig på!  Jag och Patrik ligger i min säng nu och pratar lite om framtids-saker. Änsålänge är dem hemlighetsstämplade, haha. Nu ska jag snart stänga av datorn för idag och sova. Imorgon är det skola som gäller och även jobb . . En rolig sak är att jag äntligen ska träffa Sandra, Fie och Julia. Har inte gjort det på länge, känns det som. Snart är det också alla<3dag, en överskattad dag. Jag och Patrik ska fika, mysa och bara umgås. Det här med dyra smycken, middagar och SPA är inte så viktigt. Vi är ju tillsammans? Hur ska ni fira er dag? Om ni nu firar.


Kommentarer
fansan säger:

Jag ska "fira" elller, snarare spendera dagen med ett gäng sköna vänner i en liten stuga i sjöbo! haha :D SÅ romantiskt!

2009-02-11 | 08:07:37
Bloggadress: http://fanzie.blogg.se/
Anonym säger:

haha "tanterna" var hemska!

2009-02-11 | 18:03:22
Bloggadress: http://thildaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback