pepp!

Hej!
Skolan idag var soft! Hade utvecklingssamtal, läxförhör och projektarbete. Hann komma en liten bit på det iaf, kollade mest klänningar osv. inför bal & student.

Har kommit fram till att jag ska falla för grupptrycket och göra som alla andra. Alltså sluta äta massa skit och börja leva sunt! Var duktig och sade upp mitt träningskort på Aktiverum som kostar en förmögenhet idag. Istället ska vi börja träna på 24/7 så har varit där en runda idag också. Ser fint ut! Hann med en 30 minutare i solariumet också, häärligt. Nu är jag helt slut. Ska ta något att äta sen vila lite. Jag & Elin ska till Hans & Eva senare idag, tror jag. Ikväll ska jag mysa med Patrik. Sen är det fredag igen & helg.


sommaren 09?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback