kallt kallt kallt

Nu är jag hemma från middagen. Jag åt en god gourmetpizza (olika ostar) och Patrik pasta carbonara. Var jättemysigt och jag verkligen älskar Haket. Så om det möjligtvis är någon som inte bor i hbg som läser min blogg och ska hit så ska ni absolut fråga er från till Haket i Helsingborgs centrum. Billig men super god och mysig restaurang! Nu är jag iaf hemma. Fryser som sören och fick vänta på bussen 20 min. Köpte med mig hem frukost till imorgon; yoggi yalla. Drickyoggi med hallon och blåbär. Mums! Köpte en solotidning och halstabletter också. Ska blir lite varmare och sedan smörja in mig i bus och måla naglarna samt läsa SOLO. Får ju passa på när man är ensam med alla dessa tjejsaker! haha.

Kommentarer
e säger:

jag gick in på hm och bikinin fanns i andra färger nu iaf, ska lätt ha den rosa :)

2009-02-01 | 20:15:20
Bloggadress: http://egs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback