Just nu: glädje!

Sitter här med en kaffe i handen nu. Klockan börjar bli mycket & jag borde egentligen pluggat mycket mer. Men jag har miljoner andra saker på huvudet just nu. Allt jag kan säga är att jag är väldigt glad! Håller på att plugga marknadsföring. Är egentligen inte alls tråkigt utan faktiskt väldigt roligt och användbart i livet. Jag ska försöka läsa igenom det några gånger till ikväll. Det är skönt när man kan känna sig nöjd!

Igårkväll beställde jag smink från http://tikei.se/ Jag beställde en mineralfoundation och en mineralrouge. Priserna är ungefär som h&ms märkessmink (loreal, nivea osv.), vilket är billigt för att vara mineralsmink. I.d sminket kostar ju hur mycket som helst! Jaja, det är värt att testa iallafall. Lovar att berätta om hur det var så fort det kommit!


Bronzer & foundation från tikei!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback