ingen vår här inte . .

Blev ingen övningskörning och inga våfflor idag. Pappa är sjuk så jag åkte hemåt istället. Har varit hemma nu ett tag. Ska snart göra ve mig för ska möta älskling 5 vid Haket för en god middag! Ikväll ska jag bara plugga lite körteori, sola, fixa jeansen, blogga och så. Köpte precis lite vårsaker från h&m (älskling var lugn, det kommer inte förrän i slutet av mars!). Lägger in bilder på det strax. Blev så besviken när jag kom ut i solen och märkte att det var svinkallt. Ingen vårvärme, det blåste som fan och var säkert minusgrader. Får väl hålla mig några månader till. Jag brukar vara den som välkomnar våren snabbast med tunna kläder osv. Ska försöka hålla mig in i det sista detta året. Det ser ju trots allt lite konstigt ut med bara ben när alla andra fortfarande fryser i jeans . .



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback