Hej!

Det blev ingen skola för mig idag heller, tråkigt nog. Sitter hemma nu och tråkar. Ska snart plugga lite på mitt tal inför imorgon och sedan bara ta det lugnt. Ikväll kommer älsklng hit och myser. Fick beställt klänningen innan också! Den kommer om ca. 3 dagar. Vet inte om jag vågar prova den nu, haha. Är inte i form för en sån klänning just nu och jag kommer säkert bara tycka den är ful för det. Om en månad och en dag åker klassen till Prag! Tiden går snabbt nu . .

Idag: plugga svenska & körteori, duscha och så, packa upp efter helgen hos pappa, kolla klart inside man och umgås med älskling!
Onsdag: Skola, Sandra ska sätta i sitt löshår här hemma & sen jobb 16-19. Efter jobb umgås med plast, äntligen.
Torsdag: Skola sen & sola.
Fredag: Jobb!
Lördag: Alla <3 dag med älskling, fika på espresso, kanske övningsköra.
Söndag:Övningsköra!

Sen är det lov. Underbart!

Kommentarer
jennan säger:

tack gumman! måste ju säga detsamma ;)

2009-02-10 | 14:58:00
Bloggadress: http://jenney.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback