GT

Tänkte bara säga att Gina Tricot är underskattat. Ja, ni som inte bor i Helsingborg förstår säkert inte vad jag yrar om. För er finns det Topshop, Zara, h&m trend osv. Vi är nere i hbg får nöja oss med detta lilla. Jag kan absolut säga att Gina är min favoritaffär i hbg. Det är sådana kläder jag vill bo i. Tunikor, färgglatt, snygga jeans & leggings, jackor, smycken som är sjukt fina och mycket mer! Priserna är alldeles perfekta & kvalitén är också OK. Javisst, hela hbg går i samma jävla kläder.. Det är nackdelen med Gina. Men egentligen, alla hade ju gått i samma kläder om Topshop funnits här istället? Hbg är en liten stad, därför det känns som alla har likadant. Vill vi ha annorlunda kläder ska vi besöka huvudstaden eller göteborg för att gå in i småbutiker. Men, det kostar skjortan & studenter som jag har iaf inte råd. Jag tänker låtsas att jag är nöjd som det är & börja uppskatta Gina Tricot. Varenda gång jag är där inne hittar jag iaf något jag vill ha.

Kommentarer
Nina säger:

Åh, Gina är superbra! Finns alltid fina kläder där. Och nu till våren är det så färgglatt, som du sa (Y)

Det är sant det där med att typ alla går runt i samma kläder, det märks i lilla kalmar med :P



SV: nej jag hade inte skorna på mig ute i snön idag, det skulle bli lite för kallt (A) Men jag längtar till tiden de går att använda dom :D Sommar, snälla:D

2009-02-16 | 17:20:45
Bloggadress: http://ninasverkersson.blogg.se/
fansan säger:

Ja handlar inte så ofta på gina, men man får ju se det så, tänk OM vi inte änsa hade haft gina, som innan när vi hade intersport istället jippiii! Får ju nöja oss med det vi har! :D

2009-02-16 | 17:32:06
Bloggadress: http://fanzie.blogg.se/
Malin säger:

svar; jodå, min dag har varit finfin :> suttit en stund vid symaskinen & känt mig kreativ & så har jag träffat en saknad kompis, och det är aldrig fel :* har din dag varit bra? :)

2009-02-16 | 17:32:47
Bloggadress: http://hallonte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback