Bli fresh!

Nu är jag uppe & har tillochmed fått i mig frulle. Ska cykla & sola nu strax, ska bara komma på vilket jag ska ta. Det som är längst bort, men bäst - det som är närmst, men sämst? Lat eller inte, alltså. Efter det ska jag hem & färga håret så det blir i samma färg igen.. Sen ska jag duscha, skrubba mina fötter, måla naglar, ta bus och föna/platta håret. Bli freeesh alltså! När jag gjort dessa sköna terapisakerna ska jag bara njuta. Ikväll blir det antingen nykter utgång eller sovis med älskling. Beror på om han ska spela fotboll eller inte. Är säker att det blir nykert iaf! Efter förra torsdagens bravader & mående känns det bäst så. Måste bestämma mig angående min jacka också. Annars blir det en tripp till Väla på söndag för att byta den. Någon som vet om man får pengarna tillbaka om man köpt något på Only, eller det är bara presentkort?

Nu ska jag kila & sola.. Puss!

Kommentarer
abonym säger:

som har öppet köp i 30 dagr, det vill säga att du får pengarna tillbaka.

2009-03-03 | 15:48:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback