arg!

Folk kommer hata mig för jag säger såhär. Men vafan är det som händer?! 15åringar som bloggar, tjänar pengar och har flera tusen/hundra läsare om dagen. Dem kan inte skriva, är skitfula fjortisar och dessutom har dem absolut ingen klädstil jag skulle vilja ta efter. Har bloggvärlden blivit dominerande av 15åringar? Jag får lust att sluta blogga när jag ser sånthär. Småungar som toppar listorna med ALLT. Statistik, pengar, mest aktiva osv. Jag får inget betalt, har inte så många läsare alls och jag tycker min klädstil ändå är okej! Varför har dem så många läsare egentligen? Blir smått sugen på att lägga ner dethär med bloggen . . Motivation, tack!




Kommentarer
Nathalie säger:

svar ja det är bra med mig med :)



vilka är 15 åringarna som tar över? :/ låter inte bra. hehe

2009-02-15 | 16:33:36
Bloggadress: http://nathalieelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback