TATTOO.

Postat av: rebecca

hur lång tid tog tatueringen på foten att göra? kan du beskriva smärtan? knepig fråga kanske, haha. vill själv göra en på foten, men jag är så jävla mesig så jag vågar nog inte.


Svar: Tatueringen tog ungefär 2 timmar att göra, men det var för han hade mycket annat att göra samtidigt. Hjälpa kunder, svara i telefon och så vidare. Det är svårt att beskriva smärtan men jag tycker den är både skön & skitäcklig på samma gång. Det gör ondast att tatuera på ställen där ben sitter, & ondast att fylla i tatueringen - tycker jag. Men om du tänker dig att du skrapar något mot ett ben i kroppen med en nål.. Haha. Det låter ondare än vad det är & det är absolut värt smärtan! Jag skulle göra om det miljoooner gånger & tycker inte smärtan ska vara anledningen till att du inte tatuerar dig. Du kommer inte ångra dig & inte tycka det gör alls så ont som du föreställt dig - jag lovar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback