JULKLAPPSFÖRSLAG?

jag pendlar oerhört mycket i allt jag gör just nu. för några veckor sedan ville jag bara vara ensam. ensam i min säng, med datorn, musik, lugn & ro osv. det enda jag vill nu är att ha folk runtomkring mig. vill inte vara ensam en sekund, är så snackesugen så det är sjukt! tolkar dock detta som att jag haft en liten svacka men mår prima igen.

älskling bjöd mig på lunch innan. naaam! sedan glass (som var gammal??) till efterrätt. gottgott! köpte även cigg för första gången i mitt liv idag, lite stoooolt! dem var dock inte till mig, såklart. nu är jag bara hemma igen & ska snart in och käka igen. blir en lugn kväll, ensam. sedan väntar en vecka med jobb, teater, fika, tjejerna & älskling så en kväll ensam behöver inte vara fel.

har en liten fråga till er, söta läsare:
vad kan man köpa till lite äldre människor i julklapp? typ, mormor & morfar ålder.. inget tråkigt som choklad eller så, utan något roligt! kom med förslag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback