JULAFTON.

DET HAR SNÖAT I HELSINGBORG. Dock försvann det lika fort igen? Som vanligt då ja.

Det här med bloggandet suger jag just nu bigtime på. Men har ingenting, verkligen ingenting att förmedla. Det enda jag gör är att jobba. & när jag inte jobbar är jag helt slut i kropp & huvud. Och jag jobbar inte ens heltid. Ska bli skönt att få komma till doktorn på torsdag och få utrett allt så jag kan få någon medicin. Vill ju orka mycket mer än vad jag gör just nu.

Leopardklänningen var alldeles för lång, för mycket tyg & för lång upptill så den lade jag ut på Tradera igen. Tråkigt med tanke på att jag trodde att allt var fixat. Får helt enkelt ge mig ut på jakt efter en ny.. Har kollat på alla hemsidor jag kan komma på men finner ingen. I värsta fall köper jag en från Gina & syr om den lite. Väntar på lite mat, sedan ska jag bege mig till Väla för dem sista klapparna samt klänning till nyår. Vi får väl se hur det slutar! Längtar väldigt mycket till våren kommer. Älskar att kunna ha shorts & stövlar tillsammans och inte frysa. Bara få känna att solen är varm. Oh, jag längtar!




julen 2008

Kommentarer
anna säger:

Vad cool gran, var är den köpt?

2009-12-17 | 11:37:53
Bloggadress: http://anna.alskahelsingborg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback