GOD JUL.

Det enda jag gör just nu är att jobba, sova & ja, tänkte skriva äta men knappt det hinner jag med. Ändå jobbar jag inte ens heltid. Schassssies alltså. Jobb imorgon också, sedan är jag ledig 2 dagar & kan fira jul i lugn & ro. Mitt julfirande började redan idag efter jobbet med paketer & god mat (inte julmat!!). Mysigt! Och imorgon ska jag fira jul med mamma, på julafton med pappa & på fredag i bårslöv. På kvällen är det utgång & sedan jobb 6-15 & 8-17 i helgen. Jaa, min vecka är fullbokad..

Ska ta tag i mitt bloggande efter julen igen, hade jag tänkt. Bilder, kläder, mode, shopping, tankar, funderingar & planeringar och myckeeeeeet mer. Sounds good, ha? Så, God Jul allihopa ute i bloggvärlden! pusssss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback