ENSAMHET.

Hade en mysig förmiddag hos älskling innan jag begav mig till jobbet. Hann gå en sväng på 30 minuter innan det var dags att jobba också. skönt! Efter jobbet krängde jag lite fettomat & sedan åkte raka vägen hem. Har precis duschat, rakat & smörjt in mig så är helt fresh nu. Finns ingen skönare känsla! Känner mig lite halvt ensam.. Hatar att känna mig ensam, är inget roligt alls. Tänkte iallafall sätta på Paradiseavsnittet jag missat ikväll & tända lite ljus för mig själv. Hoppas ni har en mysig onsdagskväll!


saknar er, mina allt


Kommentarer
Anonym säger:



Tack så mycket! :)



Nej det har jag inte, är riktigt sugen, men är rätt att håret bara ska fastna och det ska bli inflamerat osv.. Det är nog bara som kortet bläger eller nått :p

2009-12-11 | 17:29:36
Bloggadress: http://fanzie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback