2010.

Imorgon vet jag precis vad jag ska göra. Jag ska köpa hårfärg (det är inte bara en person sagt "nämen, är du såå blond egentligen?") idag. Det är alltså dags för en uppfräschning! Sedan ska jag in på Resia, med eller utan älskling. Resa ska kollas. För vet ni? Jag säger det en gång till: fyfan vad jag vill bort härifrån!! för varenda dag som går, undrar jag vad jag gör här. Så det ska göras imorgon! Kommer förmodligen flytta fram operationen lite också om resan blir av. Kan inte vara ledig 6 veckor, måste jobba ihop lite money emellan också ju. Tråkigt, men det gäller att prioritera liksom. Så imorgon, hårfärg & Resia. Ska också försöka hinna inom stan och checka klänning samt lite julklappar. Får dock se om det blir imorgon eller på fredag. Annars lägger jag mig i solariumet några minuter.. Jaa, har ju iallfall att göra? haha.

Det är dags att börja planera nu. Trött på att svamla runt & inte veta vad jag gör. Säger inte att jag tänker börja planera min framtid, för den har jag ingen aning om hur jag vill att den ska se ut. Men någon månad framåt ska jag väl kunna planera? Nästa sak är ett dykcert - något jag länge velat ta. Sedan snackar jag & tjejena om fallskärmshopp också.. Herrejösses så roligt! Men vågar jag? Klart som fan jag gör! Annars får någon putta mig..

Nu jävlar! 2010 here I come!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback