17 december.

Ojojoj. Den här dagen har varit allt annat än lugn! Sov inte en enda sekund inatt så när klockan ringde vid halv 5 var jag helt död. Gick iallafall upp & drog mig till bussen. Sjukt halt & kallt ute var det. Julia mötte mig vid kopparmölleplatsen & vi gick till donken för den årliga julfrukosten. Var ganska mycket folk i år, även om jag tycker att fler borde dykt upp. Efter frukosten softade jag kvar på donken tills jag skulle till doktorn. Fick reda på att jag har något som kallas "behcets sjukdom" vilket är mycket mycket ovanligt i Sverige. Inte ens en människa på 100 000 har det. Vet inte riktigt vad det innebär & betyder ännu. Efter doktorn köpte vi lite cider & sedan åkte jag hem för lite vila, mat & sedan jobbet igen. Slutade klockan 8 och åkte direkt hem, trots att jag hade bestämt mig för att sola. Men orkade verkligen inte idag. Har ätit mat & kollat ph, ska packa upp lite påsar & väskor som står innanför dörren. Sedan ska jag sova i tid! Ska bli sååååååååå skönt.


en vecka till julafton idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback