i'm a surviver

Jag överlevde 4,5h på jobbet och känner mig stolt eftersom jag faktiskt lyckades hålla ett leende på läpparna under hela arbetspasset. Det händer inte ofta, vill jag lova er! Törsig och hungrig som en gnu krängde jag precis mcd mat. Fy på mig, beach 09 blir inte nådig :( Nej, jag kör en hårdning den sista tiden innan balen istället. Eller något? Nu känner jag mig frösten, trött, tråkig och friterad, klockan är 11 och jag ska väl strax lägga mig i sängen och kolla satc. Bättre om jag lägger mig i tid nu så jag sover gott & vaknar i god tid imorgon.

Planer:
Sola
Städa rummet + lägga in alla nya kläderna
Packa
Plugga
Sätta i extensionsen vid 3
Pappa hämtar mig 5

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback