hej meningslöst

Börjar få lite halvt vårpanik. Måste skrubba mina fötter så dem blir lena & fina, måste smörja in benen så dem inte ser sådär vita, torra och sprickiga ut. Usch, låter äckligt. Men ni förstår va?

Jag somnade 1,5h & det var väldigt skönt! Fick dock lite halvt skuldkänslor eftersom det är så pass fint väder och jag sover.. Men, a man gotta do what he gotta do! Känns som där blev ett eller två fel.. Har käkat och lagt lite nytt smink in da face. Ska gå hemifrån om cirka 1,5 timme så det är lugnt. Ikväll när jag kommer hem ska jag antingen ha en skönhetskväll med skrubb, insmörjning osv eller sätta in mina extensions. Så tråkigt detta inlägget blev, ingen direkt mening med det liksom.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback