bättre!

Godmorgon!

Efter en febrig natt mår jag äntligen bättre! Enda som är jobbigt är hostan. Trots det ringde jag mcd imorse och sa att jag inte kunde komma idag. Tur att dem förstod och höll med om att jag inte borde komma idag.

Ska lägga mig och dö lite till snart, tänkte bara uppdatera mig inom Internetvärlden lite. Viktigt viktigt! Dock verkar alla mina favoritbloggar lika sega som mig under helgerna. Jag antar att vi alla får acceptera det & låta bloggarna leva på sitt liv på helgerna.

Idag ska jag alltså bara vara hemma & ta det lugnt. Imorgon väntar något stort läsare, något riktigt stort! Så håll utsikt i bloggen under morgondagen..


 

Längtar så mycket efter varmare väder & annan kultur!

Kommentarer
t säger:

tack :) krya på dej :)

2009-04-05 | 17:16:49
Bloggadress: http://thildaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback