Torsdag

Jag är nyss hemkommen från skolan. Träffade pappa på vägen hem också så hann med en snabb lunch på sibylla. haha! Hade tänkt sätta mig ner med mitt älskade bombay arbete nu, men orkar verkligen inte. Har massa i skolan nu att göra, men jag behöver hitta motivationen först.  Och hur lyckas man med detta då? hm. Ska ta en stor skål med nötter och kolla lite på tradera först, tror jag. Eller kanske sova? haha, jag är sämst.

planering:
idag - plugg, jobb, patrik
fredag - skola, stan, kanske ut och sen sova hos patrik
lördag - sova ut! inget mer bestämt
söndag - jobba 10:30-16:00, pluigg
måndag - plugg
tisdag - plugg, prova studentmössa
onsdag - plugg
torsdag - guidning, arbetsförmedlingen i lund
fredag - ?
helgen - jobb, jobb, jobb

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback