säg nej

Hejsan!
Efter jag bloggade igår stack jag till stan med mamma och köpte lite småsaker. Jag köpte en grå mysig mössa, 3 stycken småkoftor att ha utanpå tröjor och smink. Jackan var inte alls fin på, så den hoppade jag över. Var dock på gina och hittade en där, nu är bara problemet att hela stan kommer bära samma jacka. Tråkigt. Men den ser nästan likadan ut som den för 2000 jag tänkte beställa. Därför vet jag inte hur jag ska göra. 500 eller 2000? Mamma köper nog med sig den hem iaf, så får jag prova den hemma..

Idag har jag hunnit med en frukost på mcdonalds med toast igen, mums! En fika på wayne's och lite plugg samt gått en runda på stan. Sitter och väntar på att patrik ska komma hit nu, har riktigt tråååkigt. Får se vad som händer idag! Jobb hela helgen iallfall. Suuuck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback