mys

Blir ingen utgång ikväll. Steakhouse och Crombar är inget jag orkar med ikväll. Och absolut inte en heel kväll som vi planerat. Nej tack, usch. Då låter en myskväll med mina tjajår mycket mycket bättre! Blir fika på stan någonstans och bara allmänt pratande, som vanligt. Efter det beger jag mig till Laröd och till min bebis säng för att spendera natten och dagen där. Mys! Fyfan vad jag ska sova ut imorgon. Ursäkta. haha. Sitter bara och väntar ut tiden nu några minuter, men ska snart dra mig till bussen. (ja, jag har blivit jäkligt lat på sistone!)

Köpte 2 par stövlar på skopunkten idag. Ett par klassiska vanliga med högt skaft och ett par högklackade med spännen på sidorna. Har dock två par kvar att köpa, ett par gummistövlar med spännen och ett par beiga billiga för endast 99kr. Älskar färgen, men inte modellen. Men man kan ju inte få allt här i världen? Eller, kan man det?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback