I kissed a girl

Sådärja. Livet börjar ordna upp dig en aning, så tänkte börja skriva lite smått igen. Ja, ordna upp sig och ordna upp sig, låter värsta dramatiskt. Men har varit en del skit på sistone faktiskt. Men ska glömma det nu och gå vidare. Försöka iallfall. Skolan har satt igång med både det ena och det andra projektet. Men jag bara tackar och bugar, skolan är rolig! Hade mitt första prov idag och det gick inget annat är kalas, så är helnöjd! Har varit på stöveljakt nu x antal dagar också. Kan säga att jag inte har lyckats speciellt bra. Vad är jag egentligen ute efter? blöö. Stövlar är svårt.. Har ett annat problem också. Min hårfärg, haha. Har färgat bort det röda lite nu. Kastanjfärgat är det, tror jag. Men kan inte bestämma mig för om jag ska färga det jätterött eller helt brunt. Är trött på mitt i mellan färgen nu. Hjeeelp. En annan sak, varför säljs inte solpuder längre? Utan glitter och mojs kan jag förstå, det är ju trots allt somrigt. Men vanligt hederligt solpuder utan glitter men som ändå är mörkt. Varför? Vad ska jag nu göra? Köra på något blekt puder som gör huden helt matt och tråkig? Nejtack. Näe, ska inte klaga. Skriver om ett tag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback