I kissed a girl

Nu vecka, nya möjligheter. Jag har tillbringat helgen hos pappa och natten idag hos patrik. Nu är jag iaf hemma hos mamma igen efter en kort skoldag. Blev överlycklig när jag såg att min tandblekning kommit så nu sitter jag med grejset i munnen. Får se hur det blir den! Stark var den iaf, hela 35 % :O Jaja. Idag blir det en lite alltiallo dag. Ska till tatueraren och lämna min tatuering och fika med mamma förmodligen. Ikväll ska jag leka med baby igen. Mysigt! Imorgon och övermorgon består av jobb. blöö!

Blev överlycklig igår med när julia berättade att jag skulle få 700 kr av hennes pappa för gamla elräkningar. wiiihuw. Det, + lönen + tradera aktionerna och studiebidraget blir ändå en ganska okej måndag trots allt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback