9 månader

Jag ser ingen skillnad på mina tänder ännu, trots 2 behandlingar. Men jag ger inte upp, aldrig någonsin. Självklart kommer jag ha kletet på mina tänder typ 30 gånger till! Jobbet idag sög. Verkligen sög! Var så otroligt mycket att göra och tiden gick cp segt. Hade inte julia varit där hade jag nog.. ja, dött typ. puuh! Tur det är över för idag. Jobbar dock imorgon med :(

Imorgon slutar vi redan vid lunch så blir shopping förmodligen. Har lite ärenden att mekka med imorgon. Måste:
Lämna tatueringssaket, gå en runda i stan med plast, gå en runda i stan med patrik, posta paket (tradera), betala vunna saker (2 st på tradera), jobba och sen kanske om det går sova hos nutte.
En fullspäckad dag alltså. Känns som jag ska sova nu, faktiskt. Natti!


Jag och älskling har faktiskt 9 månader idag. (Eller hade för 8 min sedan)
Så , grattis till oss :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback