tisdag

Hello.
Är sjukt trött & har otroligt mycket huvudvärk men tänkte ändå skriva någon rad.. Skolan idag var segast alltså. Bluh. Imorgon är det nationella i svenska b, hoppas att jag mår bättre då så jag slipper sitta och skriva uppsats med bankande huvudvärk. Jaja, det tar vi då. Efter skolan åkte jag raka vägen hem till patrik som låg och sussade sött i min säng, haha. Sov tillsammans 2 timmar & den gick vi till donken & krängde. Nu är jag hemma och ska göra klart ett arbete, käka och packa. Vann förresten mina älskade stövlar ♥ så dem ska betalas ikväll med! Längtar tills jag får hämta ut dem. Ska sova hos nutte inatt, får se om vi hittar på något eller bara softar som vanligt (ääälska). Blir jobb tre timmar imorgon också förresten. Sen är det bara torsdag & fredag innan helgen är här igen. Blir absolut en lugn helg, igen. Ska jobba både lördag och söndag hela dagarna + att jag ska till dadicool. Äe, nu ska jag börja med pluggandet och fortsätta lyssna på favoriten just nu:
takida  - handlake village

The store is not open,
Trees have fallen but you,
You're still giving light.
The pride is not broken,
It still lingers on, the fight
The fight's already won.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback